Πως να τα βγάζετε πέρα με τα αγόρια:
Τα έχω περάσει αυτά.
1)Αν το αγόρι δεν σου δίνει σημασία μην του δίνεις ούτε και εσύ υπερβολική σημασία, φέρσου του απλά.
2)Αν το αγόρι σε πλησιάσει μίλα του, μην παγώσεις.
3)Αν θέλεις να αλάξεις την εμφάνισή σου για το αγόρι μην το κάνεις. Μπορεί βέβαια το αγόρι να σε προτιμά όπως είσαι (γλυκιά και απλή).
Τέλος,όταν θα είστε μόνοι, πέστου ευγενικά το πως νοιώθεις και υπάρχουν 68% πιθανότητες να σου το πει και σε εσένα!
Πώς να τα βγάζετε πέρα με τους φίλους:
1)Άμα σε κοροϊδέυουν μπορεί να είναι επειδή σε ζηλεύουν.
2)Άν νοιώθεις πως μία φίλη δεν κρατάει μυστικά κάνε της ένα κόλπο π.χ.
-Άννη...
-Ναι Σελίνα;
-Έχω να σου πω ένα μυστικό.
-Τι;
-Θα πάω Αμερική σε λίγο καιρό.
-Αλήθεια;
-Ναι, αλλά μην το πεις σε κανέναν, ούτε στην Γεωργία.
-ΟΚ!
(Την άλλη μέρα η Άννη το είπε στην Γεωργία και η Γεωργία ρώτησε την Σελίνα:)
-Σελίνα πότε θα πάς Αμερική;
-Ποτέ.
-Η Άννη μου είπε πως θα φύγεις.
-Αλήθεια! Το είπα για πλάκα.
-Αααα! Ωραία! Ευτυχώς δεν θα φύγεις!
Έτσι δοκιμάζεις τις φίλες σου και καταλαβαίνεις αν μπορείς να τους εμπιστευθείς μυστικά.